_y0 boyutundan bi yorum yapılamaz, benim 25 mm lik bi kistim vardı basit kist görünümündeydi o ay anormal bir adet kanamam olmuştu sadece kahverengi lekelenmeyle geçmişti adetim onun için gitmiştim dr a, kistim olduğunu ve hormon salgıladığı için böyle olduğunu söylemişti dr um..bi kaç aya kaybolur büyük ihtimalle demişti ve iki ay sonra kendiliğinden kaybolmuştu..yani kistinizin özelliği önemli, hormon salgılıyorsa gebeliğe engel olabilir