bebekveannesiii bebeğin eşinin aşağıda olması demek zorunlu sezeryan oluyor genelde. Benim takipli olduğum doktor kiloyu hep az söylüyor diye başka bir doktora gitmiştim. O doktor muayene ederken direk plesanta previa dedi yani bebeğin eşi aşağıda doğum kanalını kapatmış. O kadar çok araştırdım ki günlerce ağladım. Sonra başka bir doktora daha gittim. Anlattım durumu. Bi kere onu anlayabilmesi için idrara sıkışık olmak gerekiyormuş. 1,5 litre su içip tekrar muayene oldum. Öyle bi durum yok dedi. Ayrıca bebeğin eşinin doğum kanalını kapatması durumunda hiç bir özel hastane bu ameliyatı yapamaz dedi. Sadece ünüversite hastaneleri yapıyormuş çok riskli ameliyat olduğu için. Tabi bunun çeşitleri de varmış. 35 haftaya kadar düzelme durumu da oluyormuş. Tekrar kendi doktoruma gittim oda herhangi bir problem söylemedi. O salak adam sadece sezeryan yapmam için o bahaneyi kullanmış bana. Sizde bence tek doktorla kalmayın bir kaç doktora daha görünün ve muayeneye giderken idrara sıkışık gidin o şekilde belli oluyormuş