Nunucan Hacekrem geçmiş olsun korkma geçen hastanenin acilindeydim böle bi hasta gelmişti baktılar bisiyi n yk dediler bayan rahatladı gitti ama sen nir dra görün pek bir bilgim yok ama korkma içini daraltma diye soleme istedim 🙁
Hacekrem Nunucan tesekkurler doktara gecen sali giitim bide ayin 10 da tekrar gidicem dusuk riskindeymis bundan korkuyorum zadece😞
Hndgkce Hacekrem bende 11+2 günlüğüm bende de oldu kanama 3 kere neden bilmiyorum yarın doktora gidicem merak ediyorum nedicek 😒
Nunucan Hacekrem o zaman iş yapmayın fazla dışarıda çıkmayın yatın ayaklarınızı yastık üzerine uzatın dinlenin o tarihe kadar bakalım nolcak
Nunucan Keziban01 bu aralar yapmayın bence a drlar haftada 1 kere filan normal diyorlar ancak ben yapmama taraftarıyım kendimce ama düşüncem
GamzeCan Hacekrem iyi düşün iyi olsun canım burda cok okuyoruz adet olur gibi kanaması olupta bebişini sağ salim kucağına alan 🤗 sende de öyle olur insallah sağ salim kucağına alırsınn🙏🏻
Hacekrem Nunucan tesekkurler cnm bisey yapmiyorum aslinda bi tuvalete kadar gidiyorum o kadar bakalim insallah bisey olmaz
Hacekrem GamzeCan insallah rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin nerde varsa icindede bizleri aminn..