Dygu1 bende de var canım miyomdan dolayı sezaryen olacağım sezaryende miyomu da alacakmış. Şu an 16. Haftadayım. İlk haftalar iki kere kanama oldu miyomdan dolayı ama iğne ve ilaçla durdu. Miyomun büyümesi de durdu 2 seferdir aynı boyda çıkıyor kontrolde. Bazen ağrı oluyor ve kendini çok yormaman gerekiyormuş. Benim iki kanamam da koşturmacalı günlerde olmuştu