Tecrübeli anneler, sorum size 🥰 oturduğum yerde aklıma geldi, henüz bebeğim doğmadı ama işsizlik herhalde benimkisi 😂 aklıma bu soru geldi. Bebeğimiz 6 aydan sonra su içmeye başlayacak ya gördüğüm kadarıyla kafaya dikilerek içilen suluklar var bir de pipetli suluklar. Acaba önce biri sonra diğeri mi kullanılıyor yoksa ikisi de olabiliyor mu, neyle su içiriyorsunuz bebeklerinize?