Gzmmmmmm11 Kızlar bebeğim 4 günlük doktor gece çok ağlıyor diye bu damlayı yazdı gaz sancısı vardır dedi kullanan var mı aranızda
Dark Gzmmmmmm11 evet ben kullanmıştım. Bağırsaktaki yararlı bakterileri arttırıp sindirimi kolaylaştırıyor bildiğim kadarıyla. Probiyotik zaten direk gaz damlasi değil. Etkisi oluyor
Gzmmmmmm11 Dark internette 2-10 yaş diyorda endişe ettim o yüzden benim bebeğim daha çok küçük aç tok sabah akşam nasıl kullandınız
Dark Gzmmmmmm11 endişe etmeyin ben 1 aylıkken başladım doktorumun tavsiyesi ile. Aç veya tok birşey demedi ama günde 1 damla kullandım