Anneyimm yaptirdigin halde doğduktan sonra da ogrenebiliyorsun ne yazık ki
Ben de hiç bir sorun görünmediği halde yaptırdım herşeyi normal çıktı gebelik boyunca hiç bir sıkıntı yaşamadım ama ilk doğduğunda ilk muayenede kalbinde üfürum duyuldu , masum olabilir dendi sevk edildi ama maalesef öyle değil 2 tane delik var şu an 4 yaşında ve ASD VSD tanısıyla hâlâ takipli yine de çok şükür elhamdülillah hayatını etkileyecek bir şey değil ilaç vs kullanmıyorum hamdolsun 🙏