Burcuk53 Bi iki kere şalgam suyu içtim acılı bazı yerlerde zararlı falan yaziyo içen var mı ya da bilgisi olan ??
nurkubra- Burcuk53 ben içtim acısız ama 1 çay bardağı zararı yok acılının mideyi rahatsız etme ihtimali vardır.Bebeğe zararı yok araştırmıştım içmeden
Smyye1B Burcuk53 Şalgamla ilgili okumuştum yüksek lif kaynağı gebelikte içilebilir diye ama acılı için bişey görmedim.
Kelebekk-0307 Burcuk53 ilk zamanlar bende içmiştim sanırım aşeriyordum bir şey olamdi bende çok fazla içmiyordum ama küçük bir çay bardağı kadar filan.