Kocaer Yeni hamile oldugumu öğrendim ve önümüz ramazan çok kararsızım oruç tutup tutmama konusunda bebeğin gelişimi ilk aylarda önemli sizin düşünceleriniz neler daha doktor muayenesine gidemedim gideceğim ilk vakit sorucam. Sizlerin fikrini almak istedim
58Fatos Kocaer bence kendini iyi hissediyorsan tutabilirsin benim bulantım çok oluyor o yüzden tutamam ama dr tutma der zaten
kahvesever__ Kocaer ben tutamıycam çocuğum benden besleniyor aç susuz kalacak onun vebalini nasıl alabilirim ben
Suleermz Kocaer ben tutamayacagim 31. Haftadayim şuan ramazanda 34 35 oluyorum erken doğumu tetikler diye birde son ay gelişim ayı o yüzden bu sene es geçeceğim maalesef
nurkubra- Kocaer ben de tutmayı düşünmüyorum doğumdan sonra kazasını tutucam.Dinimizde de sağlık önemli bu da hem anne hem bebek sağlığını etkileyebilir benim kan ve troid ilacımda var ve bir sürü vitamin bunlar gerekli .düşündüm hepsini sahurdan önce sonra içsem faydası olmayacak o kadar hapı birlikte almak mideme de zarar verecek.
Princessmami Kocaer tutmayı düşünmüyorum sonuçda ilk haftada olsa son haftada olsa bebek anneden besleniyor
star3star Kocaer canım orucun kazalarını sonrada tutabilrsin ama okadar aç susuz kalıcaksın bebeğinin bundan etkilenmesini göze alabilecek misin?