Gulcingezer Mucizebb dun postlarina baktm dedim bir hafta once negatif diye uzuluyodu smdi guzel haberi aldi 😌🙏🏻
Mucizebb Gulcingezer evt cok uzulmustum cunku oglm buyudu artik kardes zamani geldi de gecti diye dusunuyordum
Mucizebb Mervesya teşekkür ederim cnm. Reglm duzensizdi 40 gnde 50 gnde bi gorurdum. Doktra gitim ilac fln verdi catlma ignesi oldm iki ay duznli oldu klomn kulndim ovulsyon testi kulndim. Oyle degerlndrdik
sayre Mucizebb canım sen negatif çıktığında regle kaç gün kala yapmıştın? ben regle 6 gün kala yaptım negatif çıktı
Mucizebb sayre Bn 9 subati galiba yptim negatf 13 14 mart adet gunumdu dunde 15 marti adetim gecmisti evde ovlsyon vardi yptim poztf esime al iki tje dedim aldi ikisde poztf
Mucizebb sayre Rabim en kisa zamnda sen ve tum anne olmayi isteyen herkese bu duyguyu tatirir bu gunde orucluyum bu oruclu agzimla rabim gonlunuze gore versn inslah
Asyarslan60 Mucizebb yaaa sen ciddi misin çok güzel ayyy çok sevindim kuzummmm sana nasip oldu bu ay Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🌸