Lütfen bir fikri olan bişey diyebilirim?37+5 günlüğüm..haftaya pztesi doğumum olucak..bulantım gebeliğin başından beri var hala ilaç kullanıyorum iki tane..ama bulantılarım bu süre boyunca en fazla iki defa kusma olmuştur ilk haftalardan onun dışında hep rahatsiz edici bulantılar yemek asla yiyememeler günümün berbat olması bu sebeple ilacı bırakamadım hiç..fakat doğuma yakin şu günlerde ikidir kusma ve adet sancısı tarzı ağrı var hep…Dr sordumda günlerimin artk yaklaştığını bebegin baskısı sonucu böyle olduğunu söyledi fakat..ben hiç 6 gün daha bekleyebilcegine inanmıyorum o denliyiz bende bebeğimde…bu son hafta kusmalari sancıları erken doğum belirtisi olabilirmi acaba