Gereksiz masraf. Hatta hastane seti bile saçma. 2. Gebeliğim, ikisinde de alt üst takım, tulum falan koydum o kadar. Foroğrafçı için alt üst takımla çekim oldu. Gayet güzel olmuştu 2015 te. Şimdi 1 nisanda doğum. Daha sade takım aldım alt üst e bebekten 49tl ye. Beresi de var 3lü takım kafi. Yedek tulumlar koydum yanına. Hepsi yeni.