Irembayik7 Merhaba anneler ve anne adayları 🤗 Bebek arabası almayı düşünüyorum ama bu konuda pek bilgim yok. Önerilerinizi bekliyorum🥰
Btlsa Irembayik7 kimle konuşsam traveldan uzak dur dedi. Ben zaten hantal bir şey tek başıma kullanamazdım. O yüzden baya araştırıp hamilton r1 aldım. Bence siz de göz önünde bulundurun
gmzdtp Kolay katlanabilen, hafif, az yer kaplayan, tekeri çıkabilen, pusetli bir model öneririm👍🏻 Aksi işkence gibi oluyor, özellikle tek kullanacaksanız..
kediannesi60 gmzdtp kesinlikle travel sistem pişmanlıktır indirirken o kadar zorlanıyorum ki keske baston seklinde olanlardan alsaydım simdi aklımda joie brisk lx modeli var onu alıcam boşa para vermişim travele
Pelinakcn Biz yoyko spin 360 aldık çok rahat, hafif bir araba. Ve kapatınca araba bagajında sorun olmuyor
gmzdtp kediannesi60 bizim de travel ama ben çok memnun kaldım. Bahsettiğim tüm özelliklere sahip. Üstelik normal arabalardan daha yüksekti boyu. Dağ bayır sürdük arabayı. Aksine bebek için baston kullanılmıyor. 3 yaşında avm için baston almıştık. Hep travel sistemi kullandık 3 yaşa kadar. Puseti, bebeportu, sonrasında bebeport oturak oluyordu. Artık piyasada yok herhalde ben de sakladım oğlumdan kaldı yine onu kullanacağız, araştırmıştım satılmıyor artık 😔 Babylife İstanbul modeli..
gamgok Öncelikle ağır bir araba almamanı tavsiye derim. Otomobilinizin bagajı küçükçe az yer kaplayan portatif çift yönlü birşeyler bakmalısınız.Bende mamaspapas ocarro var. Araba çok güzel ama çok ağır büyük hantal yol tutuşu iyi ama zorlanıyorum. Çok para verdiğimiz için mecbur kullanıyoruz