Saaaaa benim en başından beri düşük tehlikem vardı. Hem kanama hem cok ağrım oluyordu. İlaçlar iğneler ve 13. Haftadayım düşük tehlikem bitti çok şükür🙏🏻 İlaç ve iğneleri kestik.
Allah’a çok şükür, alacak nefesi varsa kalıyor bir şekilde. Üstelik bu süre boyunca yatmadım, çalıştım. Doktorumda hayatına devam et dedi. Yorulmadıgın sürece sıkıntı yok, sen naparsan yap düşecekse zaten düşer o dedi. O yüzden stres yapmayın. Allah hayırlısını nasip etsin hakkınızda