GrkemMelikeYlgrm Nurcukk canm benm de ilk hamileliğim benm de adet ağrısı gibi ağrılarım oldu doktorum normal olduğunu söyledi bnce doktoruna danış derim
Aleynaabirke Bende 9 haftalik hamileyim ama cok normal dedi benm doktorum da korkma fazla siddetliyse doktoruna danis ama panik yapma bebek kendine yer aciyo annesi ondan bu agri sızı ❤😁