27 haftalık ikiz hamileyim ve göbegim öyle cok yok neden acaba ilk gebeligim kontrolerde bebekler normal ben kafama takıyorum neden karnım büyümüyor diye eşime diyorum oda kızıyor bana kafana taktıgın şeye bak diyor 26 marta doktora gidecem sorayımu doktora acaba kızlar