Bugun nstye girdim pek iyi değildi hareketleri kasılma vs yoktu ama hareketleri güzel değilmiş 37+4günlüğüz dua edin kızlar doktor tekrar nstye bağlan dedi yarım saat sonra tekrar nstye bağlancam tatlıdır vişne suyudur portakal da yiyeyim oda hareketlendiriyo bizimkini 😁 önereceğiniz başka şeyler varsa alabilerem 🙈 tekrar aynı çıkarsa bugun ameliyata alabilirim seni dedi bi yandan istiyorum Bi yandan da 10 gün daha beklese ya diyorum 🙄😔