Sedadefne01 Doktorunuz en iyisini bilir ne diyor kendisi 40 dan sonra bebek kakasını yutabilir diye sorun oluyor diye biliyorum
Guzucuk25 Esragk1 evet 42. Haftam bitti doktorum gel biz bunu alalım bunun gelmeye niyeti yok dedi 😀 suniyle baslatjcakti doğumu fakat ben alttan alamadım muayenelerede gelemedim riske atamam diyip sezeryana aldı