23 haftalık hamileyim.
Dün akşam kanepede uzanırken, kedim kanepenin sırt dayama yerinin üstünden karnıma doğru atladı. Sert değil yumuşak iniş diyelim, malum kediler öyledir :)) 4 kg civarı kedimiz. Öyle aşırı canım yanmadı. Bir de alt kısma değil de biraz daha üst kısma atladı. Bebek alt karın bölgesinde diye biliyorum.
Yalnız bu olaydan sonra bebek aşırı hareketlendi sanki. Böyle tekme şeklinde değil de kıpır kıpır oldu uzunca bir süre. Yani belki normalde de böyleydi ama bi an kafama taktım.
Kanama ağrı vs olmadı.
Anne karnı yedi kat derler ama sizce korkmalı mıyım?