22lavantam 12 + haftalık olan arkadaşlar, Ramazan orucu için doktorunuza danıştınız mı? Neler söyledi? Benim randevum ramazan başladıktan 8 gün sonra. Arayıp sorsam mı diye düşünüyorum?
cigdem4154 22lavantam bende çok tutmak istiyorum. Ama eşim izin vermiyo çocuğa zararı var aç kalma diyo zaten acıkınca direncim çabuk düşüyo ama ilk 1 hafta zorlar dayanırım demiştim eşim müsaade etmedi kışın tutarsın dedi 😑
Kumpr 22lavantam sabahları bile biraz geç kahvaltı yaptığımda tansiyonum düşüyor midem kötü oluyor asla tutamam valla eşimde kesinlikle izin vermez. Doktorunuz da izin vermeyecektir zaten
Alyabebekkkk 22lavantam bende yarın 11 haftalık olacağım canm pazartesi randevum var sorup sana da söyleyebilirim istersen 😊
ikicocuklubiranne 22lavantam 9. Haftamda başlayacak Ramazan deneyeceğim tutabilirsem devam ederim. 2,5 yaşında da bir oğlum var güçte lazım.
22lavantam cigdem4154 bebeğe ve kendimize zararı olacaksa bu dönemde zaten tutulmayabiliyo ama ben bilmiyorum ilk hamileliğim. Muhtemelen arayıp sorcam ve bence kişiden kişiye de değişiyodur hatta aydan aya bile
22lavantam Kumpr bakalım arayıp sorcam artık 🤷🏻♀️ Ama kendimi sorgulayınca muhtemelen dayanamam çünkü sabahları toparlanmam biraz zaman alıyo sonra anca kahvaltı vs derken kendime geliyorum
Alyabebekkkk 22lavantam meraba canm bugün gittim doktora 12 haftalığım zorlanmadigin sürece tutabilirsin bebeğe bi zararı olmaz dedi
Mouradi 22lavantam Randevum 4 gün sonra sorucam mutlaka bende , bi sorun görmezse dr tutucam İnşaAllah :))
22lavantam Alyabebekkkk ya negüzell, ben de aradım ama şekeriniz düşer ve çok su ihtiyacı olduğu için tavsiye etmiyoruz dedi 🤷🏻♀️