Selam kızlar 28+5 yim. Karnım hala çok çıkmadı anca kıyafeti bastırınca belli oluyor uzaktan gören gene anlamaz 7?7. Aya girdik sonuçta korkuyorum en son gittiğimde doktor ölçümler demişti doktorum. Normal mi sizce bi sonraki kontrole kadar içim içimi yiyor