Dolara 15 haftalıktım sanırım normal evde uzanırken ayağa kalktığımda bi anda aşırı derece de kan geldi suyun gelir gibi düşün öyle korktum ki eyvah dedim gitti bebekler hemen hastaneye gittik. Ne kanama alanı vardı ne de bebekler de birşey 🤷🏻♀️ İkizlere hamileyim ikisi de maşallah iyilerdi. İçinizi ferah tutun güzel haberlerinizi bekliyoruz ❤️