35 hafta 4 günlüğüm ve sabah uyandığımda camasirimda pembemsi renk vardı. 2.ye hamileyim ilk çocuğumda da olmuştu doğumundan 2 gün önce pembe akıntı gelmişti ama gündüz geldi ilkinde. Bunda da emin olamıyorum nişan mı değil mi. 🙄 İlk çocuğum tam 37 haftalıkken doğdu. Buda erken doğum olabilir diyorlar. Yaşayan var mı?