Kızlar merhaba ben 6 aylık evliyim cocuk işitiyoruz. Bu ay için korkuyorum çünkü evliligimin ilk ayları gibi vajinal kaşıntım ve sızım başladı.enfeksiyon olabilir diye tahmin ediyorum bol bol yikaniyorum ve ütülü bez kullanıyorum sizce bu ay bebek olabilirmi gün aşırı iliskiye giriyoruz benim biraz umudum kırıldı bu ay için çünkü bu kaşıntı ve sızı olmaz diye düşündürüyor beni sizce ?