Bensu9 Merhaba annişler 37+3üz bugün kontrolden geldik 3300 kilo haftayada çatı var bakalım squat,merdiven çıkma yapabilirsin dendi sizde durumlar nasıl
gldn065807 Bensu9 37+2 yim bende yarı kontrolüm var en son 35 gitmiştim benim çatı olmaz sanırım ikinci bebisim çünkü ilki zaten normal doğum du küçük hanım kaç kilo oldu bakalım
Happybsrn Bensu9 37+1 çok şükür bu günleri de gördük darısı doğuma inşallah 🙏 benim sezaryen olacak yarın randevum var kesin bı tarih koyarız haftya bile doğum olabilir 🤗🤗🤗🤗