T1996 Leopar keşke doktor olsaydım ehehehe 8 yıllık hemşireyim sadece ama bilgi birikimim oldukça fazla elimden geldiğince yardımcı olurum şimdi hemşireyim demezsem 6 yıl okuyan hekimlerimize ayıp ederim 🤣🤣🤣 hep güzel haberlerinizi duymak dileğiyle🌸♥️