sayre tatlım kasıklarımda ara ara sancı oluyordu bilmiyorum psikolojikte olabilir. Bugünde karın ve bel ağrım var artık regliye yoruyorum 😒 üzülme kuzucum bende çok üzüldüm ama Bi tane düşük yaptığım için sağlıklı olsun geç olsun diyorum onun acısı daha kötü 😪 senin de ilk bebişin mi olacak