39+5deyim 38den beri her gün 10 bin adım atıyorum, merdiven inip çıkıyorum, hurma yiyorum, activating labor hareketlerini yapıyorum vs hala tık yok 🥲suyu falan şükür iyi şu an her şey yolunda gidiyor. 41 e kadar gelmezse suni sancı verilecek bakalım hayırlısı. Bazen ne yapsak da zamanı değilse olmuyor sanırım 🥲