Duamm Et merak et 😀 Et de gör gününü 😀😀 eger iyi ebeye iyi doktora denk gelirsen ve epidural yaptirirsan güzel gecer normal dogumun en sagliklisi o tabiki ama ben kilolu hamile kaldigim icin doktorum epiduralin etki etmeyebilir dedi ve yaptirmadik dolayisiyla igneyi. Zaten normal dogum yapmami istemelerinin sebebide buydu kilon var yaran iyilesmez iltihap olur vs.vs. ama cok sukur Rabbime dogum yaptigim günden baska hicbi gün yatmadım bile 😊