Eltim ve yengem yaptı biri 4 biri 5 ay önce. Tek kişilik odalarda var iki kişilikte var. Yengem sezaryen oldu eltim normal yaptı. Eltime sancı çekerken eşini veya anneni yanında istersen çağıralım demişler. Doğumdan sonra refakatçi dışında kimseyi almıyorlar. Eşimde beş on dk görüp çıkıyo.