Mervemert benim eşim de ilk anne baba isimleri koyma taraftarıydı bende olur koyalım ama çok garip olur, şereeefff gel oğlum, şeref otur şuraya, kız Yurdagül ye yemeğini çabuk vs ailenin yanında böyle konuştuğumu düşünsene dedim, düşündü ve vazgeçti 😅😁 sizde böyle yapabilirsiniz