ZenKen Kızlar bazen istemsizce gece kendimi sırt üstü yatarken buluyorum. Dikkatte ediyorum aslında ama uyku hali bazen olabiliyor. Sırt üstü yatıp sıkıntı yaşayan var mı? Veya yaşamayan🙈 bu hamilelik psikoloji bırakmadı 🙈
Ipekkarakus0 ZenKen bende öyleyim ya gece bi uyanıyorum sırt üstü doktorumda artık bu haftadan itibaren ultrason hariç sırt üstü yatma dedi psikolojikmen korkuyorum
Sevgi_123 ZenKen ben hep sırt üstü yattım.hic bisi de olmuyor doktorum fa nasıl rahatsın öyle yat dedi
Deva22 ZenKen valla bana da doktorum uykuda dönüyorsan bebek de rahattır demek ki hiç stres yapma demişti
Loveis16 ZenKen 35 haftalığım hala yatıyorum bel ağrıma çok iyi geliyor 😂 bilerek yatmıyorum istemsiz oluyor burnumda nefes alma problemim olduğu için. Çok şükür bi sorunla karşılaşmadım 🙏🏻
Esrasenturk8 Sevgi_123 benim doktorum da herkes sırt üstü yatma diyor ama kanıtlanmış bişey yok dedi. Zaten vucut uykuda en rahat olduğu pozisyonu alıyomus
mavi18_ Ben hamileliğin başından beri bazen yatıyorum istemli olarak😂 sırtım ağrımıyor böyle yatınca yan yattığımda bazen sırtım çok ağrıyor. Doktorumda rahat olmak önemli sen rahatsan bebekte rahattır demişti. 33 haftalık olduk şükür bir sıkıntı yok 😊
CansuH ZenKen bende farketmeden uyurken sırtüstü yatıyorum belim bacaklarum çok ağrıyor uyandığımda kalkıp egzersiz yapıyorum
Leylasiva21 ZenKen bende normalde çok dikkat ediyorum ama bazen yatınca istemsizce sirt üstü yatabiliyorum. Sıkıntı olmadi inşallah olmazda bizde insanız yani valla belim kırılıyor artik
Hatice_gzr2505 ZenKen walla canım kaç haftalıksın bilmiyorum ama uzmanlar 6. Aydan sonra yatmamayı öneriyor ama uykumuzda hepimiz öyleyiz kendi doktoruma hiç sormadım doğruluk payı da nedir bilmiyorum daha 21. Haftama girmek üzereyim yatarken rahatım ben şuanda 🙄
Esrasenturk8 ZenKen benim de bu yüzden cidden psikolojim bozulmuştu hatta uzun süre yüz üstü yatarken buluyodum kendimi. Dr Kağan Kocatepenin bu konuyla ilgili videosu var bence bi izle onu
Loveis16 Arzu24 Yok eskiden de vardı burnumun içinde eğri kemikten dolayı. Ama gebeliktede çok başlayan varmış
edis22 ZenKen valla bana dr’um hic uyuma pozisyonuyla alakali bisey demedi. Bence o kadarda kafaya takmayin. Bende saga sola yatmaya ozen gosteriyorum ama aradada sirt ustu yatiyorum cok iyi geliyor cunku