Doktora gittim ultrason da kanamanın olduğu bölgeleri gösterdi fetüsün ve kesenin boyutunun 6 haftalık olması gereken gibi olduğunu söyledi ve kalp atışını duydum ☺️ Kanama nın düşük tehlikesi olabileceğini ve hap ve iğneyle devam etmem gerektiğini söyledi, aynı durumu yaşıyorsanız bolca ıstirahat önerdi ayakta olduğum sürece kanama devam edecekmiş. 12. Haftaya kadar aslında bazı kadınlarda olabiliyormuş kanamalar miktarı ve rengi önemli olmak şartıyla