Gozdealpu Anneyimm burada çok güzel normal doğum hikayeleri var. Doğum sekmesine girip bakın bence. İnsanı motive ediyor
Gozdealpu Anneyimm inşallah. Her ikisi de doğum. Normal sonrası süreç daha kolay. Belki alttan dikiş olur ama karnınızın 7 kat dikilmesi daha sancılı süreç. Allah'tan hayırlısı neyse o olsun