Buseozdemir depent hasta bezi cok öneririm . Kahve alabilirsin ben 3ü bir arada almistim ama basim hic agrimadi . Bide şöyle bir onerim olucak herkesin dikiş igleşmesi ayni olmuyor kimilerin dikişi iglesmeye basladikca şişiyor mesela 5 bucuk ay oldu sezeryan olali dikişim şiş . Doktor bana al şu kremi kullan dikişinin şişip kabarmasini önler demedi malesef ama senin bilgin olsun canim doktoruna konuş al kremi sezeryandan sonea sümeye baslarsin bephantol du galiba adi doktoruna danişinca söyler. Yani dikişine iyi bak agir kaldirma cok oturma yorulma bebişi dikişinin ustunde cok tutma . Dikişine tekme attirma (bebege) 😊 yaptigim hatalarin hepsini yazdim insallahnisine yarar 😅