Barannbebek haftamdayim gobegimin kaşıntısından uyuyamıyorum günlerdir. Kırmızı kırmızı kabarıyor Soğuk su dökünce biraz hafifliyo ama sonra yine başlıyor. Siz ne yapıyorsunuz kaşıntı için ya da benim gibi olan var mı? Çatlamaya mi başladım onun mu belirtisi bu?
Kumpr Barannbebek evet çatlıyordur bebek yağı nemlendirici falan kullanmıyormusunuz onlar rahatlatır aslında
kadifemsii Barannbebek çatlama büyük ihtimal benimde çatlama olmadan önce böyle kaşınıyordu bi yol bulursan kaşımamaya çalış kaşıdıkça daha kötü oluyor malesef
Edadrmz Barannbebek tırnağınla falan sakın kaşıma çok kaşınıyosada kıyafetinin üstünden avcunun içiylr kaşı daha çok yırtılır . Sürekli nemlendirici sür o alır kaşıntısını canım
BusraAltin Barannbebek benimde dunden beri kasiniyir. Yaglanmayi artirdim Normalde aksamdan aksama yapardim sabah aksam yapiyorum
Barannbebek Kumpr hindistan cevizi yağı, kantaron yağı ve Aloe Vera jel kullanıyorum sürekli ama nafile 🤦
Barannbebek kadifemsii kasimamaya çalışıyorum elimden geldiğince. Evet ufak bir yeri çok hafif kasiyinca bile direk soyuluyor
Yelizzzz34_ Kaşıdıkça daha çok kaşınıyor sakınn kaşımaaa 👀 bende 34 haftalığım oldukça ellememeye çalışıyorum bazen zeytinyağı sürüyorum o çok rahatlatıyor sende öyle yapabilirsin
Barannbebek Yelizzzz34_ evet kaşıyınca daha çok kaşınıyor sonra daha da çok kaşınıyor.. en son gidip soğuk su döküyorum göbeğim açık geziyorum hep evin içinde annem bebek üşür sen hasta olacan falan diyor da bilmiyorum o da ne kadar doğru 🤷
Barannbebek Sevgi_123 evet iki hafta önce baktirmistim. O zaman da kasintim vardı ama bu derece değildi.
Yalova77 Barannbebek ben de 35 haftalık hamileyim inanılmaz kaşınıyor ama kaşımamak için direniyorum. Ya da kıyafetimin üstünden ellerimi gezdiriyorum biraz rahatlatmak için. Tırnak vurmayın diyorlar çünkü
Hakiko Barannbebek Çatlarsınız kaşımayın. Bio oil Hindistan cevizi yağı vazelin ne bulursanız sürün hafifletiyor bir de soğuk tutmayın göbeğinizi soğukta çok kaşındırıyor.