Yasemin5858 Tüp bebek tedavisi 6.4 dün hastaney gittim ikiz bebiklerim varmış rabbim sağ salim kucamıza almayı nasip eylesin inşallah 🙏
Yasemin5858 Kumpr kadın doğumdamı kontrooller yoksa riskli gebelik bölmündemi kafam karıştı pritonoji dediler
twinboymama Yasemin5858 hayirli olsun gozunuz aydin 💕 bi sikinti olmadigi surece normal kadin dogum doktoru takip ediyor. ama tekil gebelige gore daha sık
Kumpr Yasemin5858 kadın doğum da normal kontrollerime gidiyorum hafta da bir gün 🤦🏻♀️ ikili test detaylı ultrason için perinatalojiye gittim. Ara ara da kendi doktorumun yönlendirmesiyle perinatoloji doktoru muayne etti. Riskli gebeliklere bakıyorlar genellikle