Şubat 11 de regl olmuştum adetime 1 hafta kala eşimle ilişki oldu yani yumurtlama dönemim falan değildi 30 günde regl oluyorum genelde bugün dördüncü gün adet olmadım ama adet gecikmesi yaşamam için sebepte var yolculuk yaptım boğazım ağrıyor ilaç içcem ama olaki bişey varsa içmeyeyim diye düşünüyorum test yapmak istemiyorum hep negatifi gördüğüm için ve testi yaptıktan 1 saat sonra genelde regl oluyorum😅napsam bilemedim size soruyum dedim