didemm Yasemin48 ben ogluma kullanmistim 2 yasindaydi emiciligi yok bacaklarinin arasindan sarkiyodu cocuk paytak yurumeye basladi biraktim 😊 ama degistimi bilmem suan 3yasinda
Asu Bende aldm, dikkatimi çekti,2 hafta sonra doğumum kullanıp görücez bakalm☺️ Bu arada memnun kalmazsak iade şansı varmış o yüzden aldm bende