Kelebekk-0307 36+4 hafta olduk su ana kadar hiç catlagim olmadi çok şükür ama burda denk geldiğim bazı postlarda doğumdan sonra çatlak olduğu söyleniyor bu mümkün mü ? Ya da nasıl engellenebilir bu durum bunu yaşayan oldu mu ?
Mrvll Kelebekk-0307 bende 37+1 im. Olmadi. İnşallah da olmaz. 58 den 71-72 lere çıktım kilo olarak da. Olursa da yapacak bir şey yok bu saatten sonra :)
kadifemsii Kelebekk-0307 doğumdan sonra olmaz diye düşünüyorum ama 36. Haftadan sonra çatlama olabilir hatta çok sık oluyor son haftalarda çatlama . Engellenebilirmi bilmiyorum ama zeytinyağı sürüp memnun kalanları duydum
Kelebekk-0307 Villanelle evet hamilelikte olması beklenebilir bir durum biliyorum ama su an hızlı kilo almıyorum öyle kaşıntım filanda yok o yüzden olmama durumu var ama doğumdan sonra olur mu diye endişe ettim oluyorsa en azından şimdiden neler yapilabilir onu öğreneyim.
Kelebekk-0307 Mrvll ben 48dim 59 oldum daha yavaş kilo alıyorum şu an bilemedim 🙂 hayırlısı artk insallah olmaz bakalm
Kelebekk-0307 Ccgdm ay inşallah bende bugüne kadar iyi geldim sona yaklaşmışken böyle bir şey olsun istemiyorum açıkçası.
Kelebekk-0307 kadifemsii bebek yagı ve vazelin kullanıyorum bende güzel nemlendiriyor gibi zeytinyağını da denerim teşekkür ederim 🌸