Oyku3005 canım bulantı için yatmana gerek yok bence benim bu 2. Gebligjm 9 ay doğum yapana kadar ben istifar ederim bi ilac verdi doktorum lansor la onu kullanıyorum rahatım ama kullanmadığım gün akşama kadar kusuyorum çok zor bi durum birde aşırı koştuktan sonra mide kanaması oluyor midemdeki zarlar yırtılmış o yüzden ilac alın faydası olur herkesin gebeliği çok farklı bazısı 9 ay boyunca kusar bazısı 3 ay