Fdemir Minigindunyasi Amin hayırlısıyla inşallah 🥰 bende zaman geçmez ne zaman ilerleyecek diyordum ama zaman hızlı geçiyor
leylaakyol05 Geçen ay regl başlangıcı 4 şubattı. 10 gün geciktim. Geçen hafta salı çubuk testi yaptım çift çizgi kırmızı çıktı. Dün kan verdim 1976 ml çıktı sizce ben kaç haftalığım arkadaşlar 🙏🏻