Ben ilk doğumumu normal yaptım gece sancım tutmuştu hafif hafif giriyordu hemen anladım banyoya girdim bi duş aldım yemek yedim hazırlandım falan bu arada sancılar arttı sabaha karşı hastaneye gittik gittiğim de baya bi açılma vardı ama doğum için yeterli değildi o şekilde beklettiler 5 saat sancı çektim sonra yatırdılar doğum sandalyesine yattığım gibi 10 dk içinde doğdu. O kadar kolaydı ki inanın hiç korkulacak bişey yok allah bi şekilde dayanma gücü veriyor rahat olun. Çocuğun içinden çıkma anı falan herşeyi gözünle görüyorsun mükemmel bir duygu. ❤️