3oglanannesi bende keyfi sezeryan olmak isteyeni çok gördüm ,sancidan korkup kaç kat kesilmekden korkmayan ,yada aşağı kısmı bozulmasindan ziyade karnında iz kalmasını daha cazip düşünenler,🤷 normal doğum yapmak kadının doğasında var zaten mümkün olmayan birşey değil ,bebek ve anne hayatı tehlikeye girecek durumlarda da tıp var ,normal doğuran da bı anne sezeryan olanda ,ama normal doğum yapabilecekken sezeryan olmak da tercih meselesi keşke korkmasak ve çocuğumuz için sağlıklı olanı tercih edebilsek.