Rusnam Sevda-123 ben iki ay kulllandim gebelik olmadı . Rahim flimi çekildim geçen ay şuan inofolic combi kullanıyorum
Zeyneb12 Sevda-123 ben iki ya da üç defa kullandım olmadı ama bazılarının olumlu sonuç vermişti. Herkesin bünyesi hormonları farklı inş size hayırla sağlıkla nasip olur 💐
Gamzecem Sevda-123 ben letu kullanıyorum Aralık ayında da letu ile gebe kaldım fakat 5 haftalıkken kimyasal ile düşük yaptım bu ayda letu kullandım yumurta çok güzel gelistir ama şimdi kan verdim negatif tutmadı
Sevda-123 Rusnam ben rahim filmi çekildiğim ilk ay gebe kalmıştım inşallah size de nasip olur hayırlısı sağlıklısı . Benimki düşük oldu
Sevda-123 Rusnam ağustos ayında çekilmiştim. 2,5 aylıkken kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. Büyürken kromozomlara ayrılarak büyürmüş bebek yanlış ayrıldığı için olmuş dedi doktorum ilk gebeliğe özgü dedi inşallah öyle olur
Sevda-123 Gamzecem bana doktorum bu tedavilerin en başı olduğunu söylefi yani ilk aşama dedi ümitsizliğe kapılmayın diye söylemek istedim rabbim hayırlı zamanda nasip etsin hepimize 🥰