BrsnAy27 Merhabalar. Yenidogan için nasıl kıyafetler aldınız yani 0-3 aylık yeterli mi şuan için yoksa 0-6 aylıkta almalimiyim? Ben yenidigan ve 0-3 aylık zibin lar tulum lar aldım birde takım aldım ama yeterli olur mu acaba bilemedim. İnsanları görüyorum dolapları dolu bebek kıyafetleri acaba ben mi az kıyafet aldım? Herkes yazıyor burada ütü yapcam çok kıyafet var nasıl yapıcam diye 🙄yani okadr çok mu almak lazım?
Canpolat BrsnAy27 gülüm bebeğin doğacak olan kilosunu tam kestiremediğin için 3-6 da alıp koymanda fayda var bizde öyle yapacağız
MiniMiniKus BrsnAy27 O kadar çok almaya gerek yok tabi ama 0-3 çok alacagına 3-6 al İlk etapta büyük olur ama emin ol bazen ne ara küçüldü anlamazsın Bir de patikli tulum yerine normal tulum tercih et derim uzun ömürlü olmuyorlar çünkü
Syh__ BrsnAy27 Ben yenidoğan çok fazla almadim 3 ay 3-6 aylik aldim daha cok bebegin durumuna göre alınır. Kış ayı icinde indirimde gördüğüm ürünleri aldim malum sezonda pahali onuda 6-9 degil 9-12 ay aldim 3,4 cm fark ediyor büyükten korkma illaki büyüyorlar :))
3oglanannesi BrsnAy27 06 diye bi beden yok ki 03 biraz 36 biraz 69 alıcam ben 36 olanlar daha mevsimlik 69 daha kışlık 03 yazlık gibi kilosuna göre önce sonra giyer
SimgeTuna BrsnAy27 Ben yenidoğan olarak sadece bir hastane çıkışı aldım bir de babannemiz almış hastane çıkışı o kadar geri kalanı hep 0-3 ve 3-6 aylık aldım mevsime göre 3-6ları yazlık tulum şort kısa kollu şeyler aldım. Aslında kıyafetler çok olmasa da ütüye başladın mı sanki çoğalıyor ağız bezi omuz bezi battaniyesi nevresimi kıyafeti şapkası önlüğü bilmemnesi derken dağ gibi oluyor bir de hepsi ufak ufak o yüzden yani. Dolabı benim de aşırı dolu gözükmüyor çünkü daha büyük kıyafetleri almadım hiç kilosunu bilemeyeceğimden ötürü ne çok büyük alıp üstünde emanet gibi dursun istiyorum ne de küçük kalsın istiyorum yazın tekrar bi alışverişe çıkarım kilosuna göre
Mysaa BrsnAy27 canım bulunduğun yer sıcaksa yaz bebegiyse zıbın birkaç takım yeter ama Ağustos gibiyse yazın bitmesine yakın 0 3 ay normal kilolu bebek için birkac takım yeter hemen büyüyorlar 3-6 ay 6-9 ay olarak al takımları millet alıyor bende o hataya düştüm çok çok aşırı aldım heveslendim felan çoğunu giydiremedim ya küçüldü ya boya verdi böyle seyler de olabiliyor hani buyudukce biraz biraz duruma göre alırsın . İlk etapta 3-6 ay biraz daha giydirirsin 😊
AysunUgur BrsnAy27 kuzum ben alışverişe 17 hafta civarı başladım, ilk yenidoğan, 0-3 ay ve diğer tüm ihtiyaçları aldık, daha sonra alınacaklar bitince 3-6 almaya başladım, şu an da 6-9 alıyorum, kendimi alışveriş yapmaktan alıkoyamıyorum 😅