Selenx Herkese merhaba, bebek çikolatası yaptırmak istiyorum önerebileceğiniz site veya instagram sayfası var mı?
aysnrsvs Selenx ilk bebeğimde hacı seriften yaptırmıştım Ağustos ayında İzmir’e sorunsuz gelmişti tadı vs güzeldi tabi herşey gibi fiyatları uçmuş 🙄
seri4270 Selenx artu çikolatadan yaptırmayın da diğerlerini bilmiyorum hacı şerifin tadı da görselide çok güzel ama en pahalısı o sanırım
Eymensmom35 DilaraArslan07 moli çikolata yazıp birde şikayetlerine bakın bence ucu etin yahnisi yavan olur hesabı
annesininaskitosu İnstagramda çikolata deposu diye bir sayfa var ordan yaptırmayı düşünüyorum. Burdan bir kaç kişi daha yazmıştı iyice emin oldum
Cambardak__ Instagramda dökme çikolata diye bir site var orasida uygun fiyatlı ben nişanımda yaptırdım memnun kaldım
DilaraArslan07 Eymensmom35 Happymomdaki annelerin yarısından çoğu ordan yaptırmış birçok ankette de var hangi birine güvencez denemeden bilemeyiz
DilaraArslan07 Selenx ilk defa burda dediniz anneler hep ordan yaptırdım dedi yine biri sormuştu orası olmazsa çikolata deposu ve çikolata toptan var ordan yaptırırım
DilaraArslan07 Eymensmom35 Bilemiycem artık çikolata deposu fiyatlar da aynı ordan da yaptıran var mesela şikayet varsa nerden bilebiliriz