Ilaydaile Bazı arkadaşlar demişki organik boyaların içinde de kimyasal var . o zaman şöyle bişey söyliyim. Her önüne gelen marka organik yazsın ama içeriğinde organiklik olmasın öyle şeymi olur. Bazı boyalar %100 dür bazıları %75dir misal. Tabiki organik diye bişey var test edilip onaylanmış markalar var. Siz bence itibar etmeyin bu tarz sözlere. Size tavsiyem. Size önerebileceğim Alman markası var Pur hair kaşıntı yapmıyo ve kokusuz aynı zamanda içeriğinde argan yağı var. Araştırmanızı tavsiye ederim. Çok kaliteli bi boya.
Mervece30 Ilaydaile zaten asıl Zarar veren madde amonyak yani demem o ki ne kadar organik boya bulursanız bulun katacağınız sıvıda amonyak mevcut. Amonyak bulunmayan sıvı piyasada yok. Ben sıvı yerine saç kremi döküyorum bu şekilde biraz daha masum oluyor
blackwhite Bhrbhr hangi renk yapacağına bağlı organik le boyattım dibime 100 verdim hiç açılmadı sonra farmasiden boya aldım 30tl aynı oldu onda da parafen vs yok
Ilaydaile Mervece30 yanlız şu yanlış bilgiyi düzelteyin. Amonyak denen madde boyada olur. Oksidan da olmaz.
Ilaydaile Mervece30 saç kremide kullanın bi zararı ypk tabiki hatta oksidanla kremi karıştırın. 1 çay kaşığı krem ile 😊 nasıl istersnz..