Kızlar Erzurumda yaşıyorum o kadar soğuk ki üşüdüğümü hissettğmde uyuyamıyorum mecburen elektrikli battaniyeyle yatağımızı ısıtıyorum. Isındıktan sonra fişini çekiyorum ama bir anda evham perilerim geldi sanırım zararı var mıdır diye korktum sizce var mıdır siz kullanıyor musunuz