Hayalimdekiseruven Belim çok agriyo ama sancım yok doğum belirtisimi başlangıcı olabilir mi sancım ne zaman başlar bütün gece ağrıdan uyumadım 39+5
Anneoluyorummmm Hayalimdekiseruven haftaniz ileri olabilir dün bende yaşadım hastaneye gittim nst de sadece 1 sancım cıktı enfeksiyon için dirar tahlili yapıldı oda tertemiz cıktı şuan içim rahat😍🙏